Zwroty i reklamacje

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!

Dbamy o satysfakcję naszych Klientów i staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi.

Jednakże, jeśli z jakiegokolwiek powodu macie Państwo uwagi, pytania lub reklamacje, jesteśmy gotowi do pomocy.

Poniżej znajdziecie informacje dotyczące naszej polityki zwrotów i reklamacji, a także sposób, w jaki możecie się z nami skontaktować.

Zwroty:

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, masz prawo dokonać zwrotu. Oto kroki do postępowania w takiej sytuacji:

  1. Skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia i poinformuj nas o swoim zamiarze zwrotu.
  2. Przygotuj towar do zwrotu w oryginalnym opakowaniu i nienaruszonym stanie.
  3. Prześlij zwracany towar nas adresu : AMT SHOP Agnieszka Twardy, ul. Spacerowa 39, 38-530 Długie – na własny koszt.
  4. Po otrzymaniu zwróconego towaru i jego pozytywnej weryfikacji, zwrócimy Państwu cenę zakupionego produktu lub zaoferujemy wymianę na inny produkt z naszej oferty.

Reklamacje: 

Jeśli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o zgłoszenie reklamacji zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Skontaktujcie się z nami, opisując problem i dołączając zdjęcia lub dowody wady towaru.
  2. Przeanalizujemy Państwa zgłoszenie i postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

W przypadku uznania reklamacji, zaproponujemy naprawę, wymianę towaru lub zwrot środków, zgodnie z Państwa preferencjami.

Kontakt: 

Możecie skontaktować się z nami poprzez:

  • Adres e-mail: biuro@amtshop.pl
  • Numer telefonu: 781-581-704

Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

Postaramy się odpowiedzieć na Państwa zapytania i zgłoszenia jak najszybciej.

Jeszcze raz dziękujemy za zakupy w naszym sklepie i jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań czy potrzeby pomocy. Robimy co w naszej mocy abyście byli Państwo zawsze zadowoleni z zakupów u nas.