Home / Zwroty i reklamacje
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie!
Dbamy o satysfakcję naszych Klientów i staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi.
Jednakże, jeśli z jakiegokolwiek powodu macie Państwo uwagi, pytania lub reklamacje, jesteśmy gotowi do pomocy.
Poniżej znajdziecie informacje dotyczące naszej polityki zwrotów i reklamacji, a także sposób, w jaki możecie się z nami skontaktować.
Zwroty:
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, masz prawo dokonać zwrotu. Oto kroki do postępowania w takiej sytuacji:
Reklamacje:
Jeśli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o zgłoszenie reklamacji zgodnie z poniższymi krokami:
W przypadku uznania reklamacji, zaproponujemy naprawę, wymianę towaru lub zwrot środków, zgodnie z Państwa preferencjami.
Kontakt:
Możecie skontaktować się z nami poprzez:
Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
Postaramy się odpowiedzieć na Państwa zapytania i zgłoszenia jak najszybciej.
Jeszcze raz dziękujemy za zakupy w naszym sklepie i jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań czy potrzeby pomocy. Robimy co w naszej mocy abyście byli Państwo zawsze zadowoleni z zakupów u nas.
Darmowa wysyłka na terenie Polski dostępna dla zamówień już od 199 zł!